Garone Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Äh, det kommer väl vara ungefär lika bra som förra Map Packet. Utom att Zombiebanan kommer vara ännu bättre än Verruckt. Men en Multiplayerbana kommer väl suga lika mycket som station, för station är inte ens rolig att spela på. Station är ju asskön! Inte så mycket utrymme så det är bra för mig som lirar shotgun. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Äh, det kommer väl vara ungefär lika bra som förra Map Packet. Utom att Zombiebanan kommer vara ännu bättre än Verruckt. Men en Multiplayerbana kommer väl suga lika mycket som station, för station är inte ens rolig att spela på. Station är ju asskön! Inte så mycket utrymme så det är bra för mig som lirar shotgun. :) Knee Deep och Night Fire är ju bäst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 nightfire är bra ja. Verrucht eller va den hette är riktigt svår. Nu har jag hittat random lådan efter att den försvunnit från power room. Den dyker upp på undervåningen lite överallt. Mitt rekord är att komma till ond 16 på den banan. Hoppas att nästa blir bättre. Den verkar lovande. Vill ni köra nån match? heter anonym1 så adda mig om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.