Aircondition Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Någon som var snabbare? Klarade av The Thing That Should Not Be för 2 min sen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Gah typ kommit halvvägs =/ . Dock så spelade jag i band med några kompisar först och sen gick jag hem och körde solo. GALET KUL :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Jag har bara kört i band Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :(You'd better buy. Det finns ju referenser lite här och var i spelet till Ride the Lightning, varför är den inte med? VARFÖR!? :( Edit: Skitbra utbud annars. Redigerat 24 Maj 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :(You'd better buy. Det finns ju referenser lite här och var i spelet till Ride the Lightning, varför är den inte med? VARFÖR!? :( Edit: Skitbra utbud annars. Är den inte med? Seriöst? Den är ju f*n en av deras mest kända låtar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Jag skulle vilja ha med Harvester of Sorrow =( . Men alla låtar är helt ok förutom att de kunde valt någon annan låt än Frantic ifrån s:t anger imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Ska köpa på fredag eller nåt då när jag har tid, har längtat skit mycket på de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen. Själv ska jag köpa det idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen. Själv ska jag köpa det idag. Skillnaden är att han importerade det eller laddade ner det från Marketplace. Menade självklart releasen i Europa när jag skapade tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen. Själv ska jag köpa det idag. Skillnaden är att han importerade det eller laddade ner det från Marketplace. Menade självklart releasen i Europa när jag skapade tråden. Klarat det hemma nu :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 köpte det föra helgen har inte spelat så mkt men har tagit 10-15låtar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg