Windnoob Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 f*n ASSÅ! Gick till Game idag och ville köpa GH:M, var så glad att få se det ens, men de tråkiga är att de inte säljer CD:en enbart, de säljer bara med gitarr eller trummor :( De säljer bara Cden tills tisdag eller torsdag.. Hur skaffade du din Guitar hero? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Köplista 2009: GH:M Ny GH3 Gitarr NHL 07+10 FIFA 10 Nytt Ps2. Fittsaken pajade igår och typ, näär en skiva e i så typ, knarrar den sjukt högt och skivan blir inte läst 0.0 Redigerat 1 Juni 2009 av Darkshiver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 f*n ASSÅ! Gick till Game idag och ville köpa GH:M, var så glad att få se det ens, men de tråkiga är att de inte säljer CD:en enbart, de säljer bara med gitarr eller trummor :( De säljer bara Cden tills tisdag eller torsdag.. Hur skaffade du din Guitar hero? Köpte mitt hos webhallen på release dagen =D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Hahah när jag kom hem igår så köpte min morsa spelet ^^ Skit fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 24/5 klarade jag ut det:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg