Hoppa till innehåll

Hur Gör Man Såhär:


JonteFire2

Rekommendera inlägg

Han menar nog att du ska ta ut ljudet från den nersaktade filmen och sedan höja tonarten i audacity och sen lägga tillbaka ljudet i movie maker.

Som jag sa innan men hur ska jag kunna göra det? det går ju inte att klistra in direkt.. har du något sätt som jag kan göra det på?

 

Vet inte om det går att exportera ljud i wmm, men det borde gå. Att lägga in ljudet efter att du mixtrat i audacity gör du på samma sätt som du lägger in musik eller ljudeffekter.

 

Men vad är det för skillnad mellan att importera och exportera då?

och förresten så går det typ inte att lägga in ljudet i audacity.. Det låter jättekonstigt..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Import=Att ta in något.

Export=Att ta ut något.

 

Låter ljudet i audacity konstigt så öppnar du det fel, det finns en hel del olika funktioner för att öppna olika filtyper om du tittar lite i menyerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Import=Att ta in något.

Export=Att ta ut något.

 

Låter ljudet i audacity konstigt så öppnar du det fel, det finns en hel del olika funktioner för att öppna olika filtyper om du tittar lite i menyerna.

Okej.

Tack nu har jag fixat det men ljudet är väldigt mycket efter själva filmen..

Har du ngt knep till det?

dem pratar lika fort som dem gör i vanliga fall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flytta bara på ljudspåret lite bakåt.

okej.

men nu har jag hittat ett bra program som är nästan som windows movie maker.

det heter "AVS video editor".

Har du använt det?

om du har det så kanske du kan hjälpa mig med hur man kompierar och snabbar upp för det finns inget sånt i effekterna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...