Switch Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Gå in på den här sida där några ramlar på skateboard!!! ;: :lol: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Jag fattade inte det roliga. Det är några personer som ramlar på skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Finns mycket roligare failz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 0:10 ouch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Redigeringen förstörde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Gud vet hur många "fail-videos" det finns idag. Det är INTE kul, för att det ska bli kul så ska det vara massiva tabbar, typ slå en volt och landa med ansiktet i backen, det är kul! annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Eyy, ingen av dom slog ju sig knappt? ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Gillar inte se folk bli skadade <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Jag har skadeglädje, men det där var inte kul. Det hade varit kul om nån av dem hade face-plantat, IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Ffs.. Sånt är inte kul, det är ju bara några nolifers som har gjort en film där folk ramlar. Jag menar, vafan? Vem ramlar inte? Visst dem får ont, ser lite lustigt ut, OCH? Det där är inte humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.