Hoppa till innehåll

Moped Gilera Stalker!

Tortilla

Rekommendera inlägg

Hej jag undrar om någon vet eller kan kolla upp om de finns någon billig Gilera Stalker i Norrbotten beggad om de inte finns i en butik så längre ner men den får bara max kosta 15 000kr. De ska vara en 30 moppe helst. har tittat på blocket o sökt på google men hitar inte så många. Hittade en men den är såld :( gick bara 3 dagar o killen som sålde den dissa mig typ :S

men iaf tack för svar :)

/ MvH Tortilla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Som sagt så finns det massor av fina mopeder för under 15 000. I alla fall så är nog det bästa att bara kolla blocket och liknande sajter varje dag och så får man höra av sig om man är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Varför just Gilera Stalker? Det finns många andra fina moppar tex derbi

För att jag vill ha en gilera stalker (vespa) vill inte ha någon crossmoppe. ska inte bara ha stalker till att åka på ska ha den o stunta med! :P

Okej men det finns många fina vespor under 15k som man kan stunta med. Imorgon så ska jag åka och kolla på en pgo tornado 06 och trimmet till den gick på 8k och nu säljer han den för 8k, så det jag menar är att det finns många fina billiga moppar under 15000. Btw varför just en stalker?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...