Tortilla Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Hej jag undrar om någon vet eller kan kolla upp om de finns någon billig Gilera Stalker i Norrbotten beggad om de inte finns i en butik så längre ner men den får bara max kosta 15 000kr. De ska vara en 30 moppe helst. har tittat på blocket o sökt på google men hitar inte så många. Hittade en men den är såld :( gick bara 3 dagar o killen som sålde den dissa mig typ :S men iaf tack för svar :) / MvH Tortilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) Kolla på tradera också, sök på google också. :) Hittade; http://www.tradera.com/gilera-stalker-mini...uktion_91648775 Redigerat 23 Maj 2009 av Infinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 (redigerat) Varför just Gilera Stalker? Det finns många andra fina moppar tex derbi Redigerat 23 Maj 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Som sagt så finns det massor av fina mopeder för under 15 000. I alla fall så är nog det bästa att bara kolla blocket och liknande sajter varje dag och så får man höra av sig om man är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 23 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Varför just Gilera Stalker? Det finns många andra fina moppar tex derbi För att jag vill ha en gilera stalker (vespa) vill inte ha någon crossmoppe. ska inte bara ha stalker till att åka på ska ha den o stunta med! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 Varför just Gilera Stalker? Det finns många andra fina moppar tex derbi För att jag vill ha en gilera stalker (vespa) vill inte ha någon crossmoppe. ska inte bara ha stalker till att åka på ska ha den o stunta med! :P Okej men det finns många fina vespor under 15k som man kan stunta med. Imorgon så ska jag åka och kolla på en pgo tornado 06 och trimmet till den gick på 8k och nu säljer han den för 8k, så det jag menar är att det finns många fina billiga moppar under 15000. Btw varför just en stalker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2009 köp en slider istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 köp en slider iställethar hört att slider inte är så bra..... :/ att framgafeln har pajat för många o de :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Derbi DRD :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 24 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Derbi DRD :DIgen crossmoppe sa ja ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Yamaha aerox, Peugeot Speedfight 1 / 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Det är inga stuntmoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.