Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Undrar om det spelet är något värt att köpa. Har ju sett alla Matrix filmer och undrar om spelet är roligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (redigerat) Enter the Matrix är lite bra... Man kan välja mellan Niobie(Tjej) eller Ghost(Kille). Jag har ett förslag: Ta först tjejen, klara ut spelet med tjejen först så gjorde jag...det är enklare med Niobie! Med killen är det lite svårt men om du ska köpa det och behöver hjälp så kan du fråga mig för jag har klarat ut hela spelet utan att fuska!! :rolleyes: Och grafiken är ju jätte bra så du kan väl köpa det väl...det är ju lite roligt att man får slåss så coolt klara av coola uppdrag och sånt...KÖP DET!!! Lycka till! MHV/ Yaz Redigerat 9 April 2004 av yaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Tack för tipset men vill höra ett par andras åsikter också men kanske ska köpa det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 OK, man får tänka :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 gillar du matrix så köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har kört det och varvat det det är skitkul fast man varvar det ganska snabbt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag tycker det är ganska tråkigt för man för slut ammo hela tiden och sen springer man så fult :D men gillar du matrix och true crime och såna spel så köp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Håller med Nyllet! Bara man får slut på Ammo så är det ju bara att slåss med slowmotion! Men man varvar det jäkligt enkelt! Kan man döda Smith utan att sparka ned honom från Hustak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Real_Gamer Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Kan man döda Smith utan att sparka ned honom från Hustak? :ph34r: Nej det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 En sak man måste tänka på att spelet är 4 gb stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag tycker att spelet är sådär... Ger det 58% av 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 den har ju fått dåligt betyg av många tidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.