TechnoLover Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Jag tycker att Admin eller någon annan behörig borde ta bort för gamla och/eller onödiga kommentarer.Du har möjligtvis ingen aning om hur många kommentarer det finns där?Det skulle ta veckor (om inte mer) för moderatorerna & admin att gå igenom alla kommentarer och rensa de onödiga, så det är inte värt det. Kan inte Admin eller moderatorerna bara ta bort ALLA kommentarer för ALLA av spelen, så kan ju nya fräscha kommetarer ta plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Som jag sa så kan vi inte massrensa, alla kommentarer tas bort en i taget. Det skulle ta oräknliga timmar. Admin kanske kan rensa men tror inte det kommer hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Då har jag ett annan förslag. Kan inte vi starta en gemensam kommentar-på-fusk tråd i Fuska.se-forumet? Den/de som då skriver helt onädiga kommentarer om ett spel, belönas med en tillsägelse/en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Man kan få tillsägelser/varningar för fuskkommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Då har jag ett annan förslag. Kan inte vi starta en gemensam kommentar-på-fusk tråd i Fuska.se-forumet? Den/de som då skriver helt onädiga kommentarer om ett spel, belönas med en tillsägelse/en varning Det vore en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Men det tycker inte moderatorerna. Jag gjorde nyligen n sådan tråd, men den blev låst. Tack för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 13 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Anledningen till att det finns 46 kommenterar och det står max 30 för dig kan vara att det finns 16 borttagna som fortfarande räknas eftersom det står "Den här kommentaren har raderats av fuska.se" på dem.Nja, det kunde ju ha varit fallet, men på det fusket fanns det 2-3 borttagna kommentarer. Och jag har inte märkt att man får FM av kommentarer :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.