Igår så var jag och min kompis ute på hans baksida så skulle vi springa 10 varv runt hans vedbod och när jag hade sprungit 3 varv så trampar jag på en Potatishacka så den kör in i skon och i min stortå (den gick inte rakt igenom) och sen mellan Stortån och den bredvid stor tån blev det ett hack in :(
Ajajaj, Skadat Min Stortå!
Fy F*n vad ont!
Så nu ligger du hemma och sitter vid datorn för att vila eller?
Precis ;)
Okej!
Men attans vad det gjorde ont eller?
Nähä??! :huh:Okej!
Men attans vad det gjorde ont eller?
Det gjorde f*rbannat j*vla ont!
Börja du lipa?
FN vad ont d måste gjort
Inte för att vara elak, men detta var en ganska onödig tråd..
Kanji-Thoridahs Posted den 09/04-2004 10:04:54Inte för att vara elak, men detta var en ganska onödig tråd..
Det tycker jag med!
Jo det är en ganka onödig tråd :)
Men nu har jag varit i Karlstads sjukhus och det var inget alvarligt ;)
Tur!!
I morses Så lekte jag en lek Med min syrra. Hon fällde mig så jag flög in i en bokhylla med bakhuvudet och landade På En vass kant Det började blöda i bakhuvudet men ingen Hjärnskakning
Vilken tur för dig!
Ja Det borde göra ont när massa läkare Skär i HUVUDET
Ni är galna! Skadar sig hela tiden
Har Du sett Jack Ass TEAMET Dom Är GalnaNi är galna! Skadar sig hela tiden
Jag har sett dom!
Det är askul!!
hehe... Har hänt exakt samma sak bara att jag snubblade över min STORAsyrra och slog i FRAMhuvet i en bokhylla...I morses Så lekte jag en lek Med min syrra. Hon fällde mig så jag flög in i en bokhylla med bakhuvudet och landade På En vass kant Det började blöda i bakhuvudet men ingen Hjärnskakning
Jag gick här hemma som vanligt, stötte till tån i nått hårt och tån var på golvet o de blödde som f*n. Mesamma till sjukhuset
Äh! Menar Dark Ifrit, lillbrorsan