:( min kompis spran in i en trä stolpe och hela huvudet vart sönder han spydde när ah nskulle åka bil till sjukhuset
Ajajaj, Skadat Min Stortå!
J*klar..Hela huvudet, spräckt!
Herregud!
Ja lever han utan huvud nu ellerJ*klar..Hela huvudet, spräckt!
Herregud!
Föresten när jag var liten åkte jag branbil in i ett bord
Jag har fått en rostig spik rakt igenom min högra hand,fått en potatishacka 2 cm in i skallen, och jag har varit nära på att drunkna förra sommaren :)
Dom två först nämnda sakerna hände då jag gick på dagis.
Och om ni undrar varför jag höll på att drunkna så var d för att jag blev i puttad från en brygga och jag är 17 år och kan ints simma :(
(jag kan simma men jag är rädd för att jag ska sjunka)
Detta hände min kompis:
han och jag spelade fotboll. Han har massa buskar hemma hos han. Så skulle han hämta bollen i en buske, då fick han em gren i huvvet. Började blö som f*n.
Jag Rammlade in I Målstolpen I går AJAJ
Det är väl inget att kasta hemmagjorda El-handgranater på träd och sen råka kasta på sin kompis? ;)
2 av min akompisar "leker typ sånt hela tidn..hoppar från höga träd och massor!
Ser han ut som en höna som blivit slaffsad av en motorsåg?:( min kompis spran in i en trä stolpe och hela huvudet vart sönder han spydde när ah nskulle åka bil till sjukhuset
Min kompis trillade på ronpan en gång..så var det en glas skiva på marken så den satte sig där..
I hålet, hmmmmm...
Jag har tagit på El staket
Det Vibrerar
Det är klart att det gör...Jag har tagit på El staket
Det Vibrerar
Min värsta historia:
Jag kutar igenom en korridor på ovanvåningen på skolabn, jagad av en klasskamrat. I panik fastnar jag i ett trasigt dör handtag och handtaget fastnar i armen, jag märker inget. Kutar och sliter upp hela j*vla armen. Jag tiittar bakåt och ser ingen jagande. Går in o gömmer mej i ett klassrum då någon ropar,
- Din tröja är paj.
Jag tar av min tröja och sen min splattade vänster arm. Mer än så behöver ni inte veta....
H*lvetes F*n vad ont det borde göra!Igår så var jag och min kompis ute på hans baksida så skulle vi springa 10 varv runt hans vedbod och när jag hade sprungit 3 varv så trampar jag på en Potatishacka så den kör in i skon och i min stortå (den gick inte rakt igenom) och sen mellan Stortån och den bredvid stor tån blev det ett hack in :(
Jag fick ett vidrigt R under min läpp när jag var i stockholm!!!!!!
Jag har slagit sönder pannan :)
min värsta historia:
JAg cyklade ned för en backe med en kompis (vi tävlade) då jag körde på en stor jä*la sten, jag flög över styret och slog i bakhuve och svimmade av.
Jag vaknade typ tve-tre timmar senare på sjukhuset med ett stort fult ärr i huvet.
det värsta vad nog att han vann :D.
Min historia(kanske inte värsta men): När jag börja lära mig simma så gick jag ut i havet så gick jag för långt bort så jag skönk ner(när jag var trött och inte kunde simma mer) så skönk jag inland nudade min fötter havs bottnet men då hoppade jag upp till ytan men sen kunde jag inte hoppa mer så jag skönk och det sista jag såg ovanför ytan var min pappa komma springande men då blev jag glad för min pappa är en sån som är jätte bra på att simma så han tog upp mig med vatten i lungorna men det var tur att jag överlevde.
PS.det hände för flera år senDS.
Täna sej för jag har aldrig vart med om en olycka. jo en gång jag ramla och slog av tanden( en liten kan av den) och när min lillebrorsa slängde en leksak på framtanden låsna halva. inga stora olycker och d kan väll jag va glad för.
Jag har inte varit med om något sådant typ... Jo, just det, jag slog ju av tanden på handfatet när min mamma skulle tvätta håret på mig... Okej, såhära var det att jag skulle duscha, och så orkade jag inte tvätta håret, så att hon gjorde det.
Men jag tyckte att det kittlades så mycket så att jag slängde med huvudet, och
rätt var det var så flög halva tanden av för att jag slog i handfatet... Har nu en plast "Protes" om man kan kalla det det