💬
Logga in
Fuska.se

Ajajaj, Skadat Min Stortå!

107 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite.

ajaj så hände det för mig men i ansiktet och en annan gång på armen

när det hände så där för mig var när jag körde nerför en backe med min sparkcykel som bara är skit också vred sig hjulet och jag flyger med ansiktet rakt ner i marken och skrapar upp det!

22 May 2004
Nivå 2 · Novis

au au au au... de kan inte ha varit skönt... brrrr :(

Nivå 11 · Veteranfuskare
(XabeR @ 21/05-2004 20:57:37)

De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite.

när det hände så där för mig var när jag körde nerför en backe med min sparkcykel som bara är skit också vred sig hjulet och jag flyger med ansiktet rakt ner i marken och skrapar upp det!

Man ryser br...
Nivå 5 · Fuskare
(XabeR @ 21/05-2004 20:57:37)

du måste väll typ få ärr i ansiktet eller?
Nivå 7 · Fuskare

faan va alla skadar sej!

Nivå 3 · Lärling

alla e jackass wannabe :rolleyes:

nejdå bara skojjade..

Nivå 5 · Fuskare

de verkar ju som de :P

Jag har jämt otur för några dagar sen ramla jag med mina rollerblades och skrapa upp hela ansiktet......

Nivå 6 · Fuskare

Hur lyckades du med det?

Jag har bara skrapat upp knät när jag har åkt inlines...

Det låg en hög med grus på gatan så snubbla jag på den....

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har bara skrapat upp handen en gång.

23 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jahaja, så lyckades man ju självklart trilla i trappan i dag igen, fastna med armen bakom nån grej och vred om den... jätteskoj! <_<

26 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jepp. Har troligen stukat den plus nån form av blodsutgjutelse eller vad i hela världen det nu heter. Toppen, alltså :)

27 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hur kan det bli en stor historia om det skall du slå rekord på dummaste rekord eller något i den syilen? :D

Nivå 6 · Fuskare

Menar du mig? Tja, varför inte? Iaf ska jag ligga ganska bra till för världens sämsta skämtare. :)

28 May 2004
Nivå 4 · Lärling

Min historia(kanske inte värsta men): När jag börja lära mig simma så gick jag ut i havet så gick jag för långt bort så jag skönk ner(när jag var trött och inte kunde simma mer) så skönk jag inland nudade min fötter havs bottnet men då hoppade jag upp till ytan men sen kunde jag inte hoppa mer så jag skönk och det sista jag såg ovanför ytan var min pappa komma springande men då blev jag glad för min pappa är en sån som är jätte bra på att simma så han tog upp mig med vatten i lungorna men det var tur att jag överlevde.

PS.det hände för flera år senDS.

Höll du på att drunkna!Minns du hur det kändes att nästan drunkna?

Har aldrig varit med om en svår olycka.

Annars har jag bara skrapat upp båda mina knän först det högra för jag ramlade av en skateboard två veckor efter så skrapade jag upp mitt vänstra knä efter en dumm lådebil, jag Bbev släppandes som alliminum burkar på en tråd efter en bil.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jag hade väldiht tur en gång, eftersom jag hade vandrat runt på Marstrand(Utan att veta att jag hade en spik i skon) och typ efter hela promenaden så märkte jag att den var där!

Tur att jag märkte det då, annars skulle min tå ha kunnat bli genomborrad... :P

Nivå 12 · Mästerfuskare

När jag var liten ramla jag hela tiden med Min Inlines och skrapa Upp knäna :lol:

Nivå 3 · Lärling

Sprang rakt in i en byra-kant med lilltån (dock ej med flit).

Gjorde ont som sa*an!

Så nu har jag en reäl blå-tå <_<

Nivå 12 · Mästerfuskare

Just det,hammra mig hårt i tummen :lol:

Det var kul :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in