💬
Logga in
Fuska.se

Ajajaj, Skadat Min Stortå!

107 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

ahh,det gjorde ont Kanji.

Det ända jag gjort typ är att jag fastnat med tummen mellan bil-dörren.

Sen tog jag bort bit efter bit på nageln =P

när jag och min kompis var ute vid en skog där han bor tävlade vi om vem som kunde klättra högst. Det var när vi gick i 3:an . han kom ungefär 3m (det var en tall på ca15 m) och jag skulle ju inte vara sämre så jag klättrade på en bra bitt och rev upp magen och fick ett stort 10 cm ärr :)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

på dagis när jag sprang i en rutschkana så ramlade jag och slog av tanden!

typ min värsta händelse!

när jag var i min stuga så hållde jag på att tappa handen för att jag slog hand leden i ett vinglas så det vart ett djupt jag som balders *alle!

igentiligen skulle inte jag kunna röra fingrarna men på nått konstigt sett så kunde jag det sen!

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

på dagis när jag sprang i en rutschkana så ramlade jag och slog av tanden!

typ min värsta händelse!

när jag var i min stuga så hållde jag på att tappa handen för att jag slog hand leden i ett vinglas så det vart ett djupt jag som balders *alle!

igentiligen skulle inte jag kunna röra fingrarna men på nått konstigt sett så kunde jag det sen!

usch ! :unsure: ont det borde gjort

Jag har slagit sönder pannan :)

Aj det borde göra ont! :o
Nivå 6 · Fuskare

ahh,det gjorde ont Kanji.

Det ända jag gjort typ är att jag fastnat med tummen mellan bil-dörren.

Sen tog jag bort bit efter bit på nageln =P

Faktiskt inte... Även om jag slog in till nerverna...
Nivå 11 · Veteranfuskare

Min historia(kanske inte värsta men): När jag börja lära mig simma så gick jag ut i havet så gick jag för långt bort så jag skönk ner(när jag var trött och inte kunde simma mer) så skönk jag inland nudade min fötter havs bottnet men då hoppade jag upp till ytan men sen kunde jag inte hoppa mer så jag skönk och det sista jag såg ovanför ytan var min pappa komma springande men då blev jag glad för min pappa är en sån som är jätte bra på att simma så han tog upp mig med vatten i lungorna men det var tur att jag överlevde.

PS.det hände för flera år senDS.

Min verkar ingen prata om för den va inte bra.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Min värsta var nog när jag cyklade i en nästan 90 graders skogsbacke cyklade jag rätt in i ett staket flög över staketet och landade med huvudet på en sten och svimmade.

Nivå 6 · Fuskare

Ni svimmar ju hela tiden! :P

Jag har aldrig svimmat

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ni svimmar ju hela tiden! :P

Jag har aldrig svimmat

Tur för dig
Nivå 2 · Novis

ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt.

Senast ändrad:

Det värsta jag råkat ut för är när jag åkte kickbike så skulle jag hoppa över en kant så klara jag det inte och ramla och slog ut halva framtanden!

Nivå 6 · Fuskare

ja d kan ju inte va så roligt... att svimma asså. Och jag har också en tand protes kanji fast min har lossnat 5 ggr nu d e drygt.

Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske...

2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt...

Det borde göra svinont!

Nivå 6 · Fuskare

Om du vill kan jag säga hur du ska tänka för att få fram den sortens smärta.

Du tänker dig att du får en stenhård boll på dig... Eller på pekfingret... Ungefär så

känns det, alltså ingen mega-smärta precis

Nivå 2 · Novis
(Kanji @ 20/05-2004 18:51:26)

Ät med dem andra tänderna, har funkat för mig... Jag har haft min i kanske...

2 år, eller mer utan att den har lossnat... Väldigt kul när man hade funnit bandy-klubborna och börjar spela... Jag står och hoppar ut för att ta bollen innan en annan hinner skjuta... Jag hade helt utfällda fingrar och fick hela klubban + hans fulla styrka på pekfingret... Det var ju sådär trevligt...

d e inte därför den går av dels för att jag biter på naglarna. och för länge sen la mamma på nåt som kallas stopåvex på naglarna så jag skulle sluta men d tyckte jag smaka gott så den metoden funka int.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Min lillebrors värsta tror jag är när han ramlade ner från en 90 grader klippa ca. fyra meter(ärligt). Och det värsta var att det fanns stenar där nere när vi tittade så sog vi...

ialafal vi såg på en av stenarana hans blod. Han slog isönder sitt huvet för han ramlade med huvet före.

Dog han?

jag ramlade i söndag i grönalund från dem där gungorna alla gick av o jag gick av så startades den jag bröt mitt ben nästan :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Dog han?

Nej!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in