💬
Logga in
Fuska.se

Ajajaj, Skadat Min Stortå!

107 svar · startad

(Master_Link @ 20/05-2004 19:31:44)

Dog han?

Nej!

Tur! :rolleyes:
Nivå 6 · Fuskare

Tja, tre-i-topp för mig är väl inte så farliga men...

Som tur var skedde det vid olika tillfällen...

fick en spricka i handleden

bröt den andra handleden

lyckades cykla rakt in i en vedtrave... det gjorde ont.

Just det glömde jag har brutit tån också!

a min tå har också brutits en gång

ja känner mej som om ja itte kan cykla längre rammlade av den och skrapade upp knät plus att ja stukade foten fär ca: 10.000 gången.

Senast ändrad:

21 May 2004
Nivå 6 · Fuskare

Ja stuka foten är inte särskilt skoj

Nivå 7 · Fuskare

när jag var typ åtta så hängde jag efter en traktor och skrapade upp bena från knät ner till foten :D .

jag var ganska (snällt sagt) dum och korkad när jag var liten, jag satt inte fast i traktorn utan höll tag i den, jag vet inte varför jag inte släppte men det läkte ju fint sen...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Det var inte särskilt trevligt, va?

Förresten bor du på en bongård?

Nivå 4 · Lärling

jag har bruttit lilltån 4 gånger det gör inte så jätte ont(har vant mig nu)

Nivå 7 · Fuskare

Det var inte särskilt trevligt, va?

Förresten bor du på en bongård?

nej inte direkt...

jag bor på gotland och enligt mig så ska man ha minst 50 kor för att bli kallad bonde...

jag har bara 4 hästar men vi har en liten traktor som vi kör vattentunnor med ner till skogshagen.

mitt svar är: jag bor på en gård men inte en BONgård.

Nivå 6 · Fuskare

Oki... Det bara verkade så

Nivå 8 · Veteranfuskare

Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor

Nivå 7 · Fuskare

nice..

men det är roligare att läsa om "olyckor" som ni har råkar ut för så kan vi släppa bonde temat?

Nivå 3 · Lärling

Min pappas kusin är bonde och hans hund vart överkörd av bakhjulet på en traktor

klarade han sig?? :blink:
Nivå 8 · Veteranfuskare
(AlimoE @ 21/05-2004 14:23:57)

ja,som tur är
Nivå 3 · Lärling
(orson @ 21/05-2004 14:33:55)

ja,som tur är

lät ganska faligt :o
Nivå 8 · Veteranfuskare
(AlimoE @ 21/05-2004 14:36:03)

ja,som tur är

Han bröt benet
Nivå 3 · Lärling
(orson @ 21/05-2004 15:13:48)
(AlimoE @ 21/05-2004 14:36:03)

ja,som tur är

Han bröt benet

stackars hund.... :(
Nivå 2 · Novis

De värsta som hänt mig, var när jag var liten... typ 6 år.... och då fick jag den galna iden att cyckla ner för en ganska brant backe... med asfalt nedanför.... och jag cycklade ner... och då började styret vibrera kraftigt av nån okänd anledning... så framhjulet vinklar ju sig... och jag flyger framstupa ner för typ hela backen (framhjulet vinklade sig i mitten av backen typ), och landar med höger arm först.... rakt på grus och glas (nå fyllo som krossat en ölflaska där typ), och skrapar upp hela högerarmen... från armbågen till handleden.... de blev ett ganska djupt sår... på ett ställe kunde man se ända in till benet.... och för er som undrar... de gjorde inte så värst ont konstigt nog, de mest bara brände... såsom det gjör när man ramlar med handen före på grus och skrapar sig lite.

Nivå 7 · Fuskare

trevligt...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in