Raptomex Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Jag kan inte ens gå in på Runescape & Tibia forumet längre. :P Får upp detta error medelande direkt nr jag går in. edit. Kan inte ens godkänna/neka ämnen heller i debattforumet. Redigerat 14 Juni 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Error på RS & Tibia forumet och KG :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Strömavbrott på servrarna ledde till att databasen krashade. Nu skall allt vara återställt och fungera igen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 (redigerat) Har fått ett liknande meddelande. Det stod ''Databas-fel. Försök igen om några minuter.'' Redigerat 14 Juni 2009 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 om jag skrev in "fuska.se" så fick jag som du säger pikachu. Men om jag skrev in "fuska.se/forum" fick jag det bilden visade i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qr0wN Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Rensa cookies, problemet löst. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Strömavbrott på servrarna ledde till att databasen krashade. Nu skall allt vara återställt och fungera igen dock. Rensa cookies, problemet löst. =)Jag tror iiiinte att det räcker med att rensa sina cookies då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.