Gäst IntellarN Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jag håller med :) fattar inte problemet 150$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Men för i helvete, 150 dollar och ni små-pratar om ifall det är bekvämt eller ej?? Ta jobbet D: Det kallas samvete xD I'm a bitch sure, men inte en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 för det första brukar inte små klaner fixa en stor hemsida ni ska väll spela inte hänga på hemsidan eller? Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 för det första brukar inte små klaner fixa en stor hemsida ni ska väll spela inte hänga på hemsidan eller? Har jag rätt? Tanken kanske är att det inte ska vara en liten klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 omfg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 okej nu säger vi så här skicka pm om ni är intresserade för de blev ett herrans liv här. OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 okej nu säger vi så här skicka pm om ni är intresserade för de blev ett herrans liv här. OK?"Ett herrans liv"? Det här? Du är då ny det syns ju direkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 okej nu säger vi så här skicka pm om ni är intresserade för de blev ett herrans liv här. OK?"Ett herrans liv"? Det här? Du är då ny det syns ju direkt :P yep rätt ny är jag venne nån vecka har jag varit här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Håller er till topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 http://www.clantemplates.com/pages/premium_iVad är det för fel med denna sidan? Billigt, finns designer för nästan halva priset du frågade om. Resten kan gå till webbservrar samt domäner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) http://www.clantemplates.com/pages/premium_iVad är det för fel med denna sidan? Billigt, finns designer för nästan halva priset du frågade om. Resten kan gå till webbservrar samt domäner. de finns bara tre counter strike template :) (dom va inge snygga) ska kanske fråga på clantemplate forumet istället :) Redigerat 28 Maj 2009 av IntellarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 http://www.clantemplates.com/pages/premium_i Vad är det för fel med denna sidan? Billigt, finns designer för nästan halva priset du frågade om. Resten kan gå till webbservrar samt domäner. de finns bara tre counter strike template :) (dom va inge snygga) ska kanske fråga på clantemplate forumet istället :) Men det måste ju inte vara en CS template. Hitta en snygg template bara och modifiera (alt. betala någon att modifiera) och voila, där har du det mycket billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.