Pekan Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Tjena fuska.se! Jag har tänkt att byta till Windows XP! När jag köpte datan så var det Windows XP installerat och sen ladda jag hem Vista men nu vill jag ha tillbaka Windows XP igen och jag vet inte hur man avinstallerar Vista!? :D Snälla hjälp mig ! MVH Pekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 (redigerat) Sätt i skivan du fick med datorn och följ instruktionerna. Du kan behöva ha i skivan när du startar datorn och följa instruktionerna därifrån. Redigerat 25 Maj 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pekan Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Sätt i skivan du fick med datorn och följ instruktionerna. Du kan behöva ha i skivan när du startar datorn och följa instruktionerna därifrån. okej men jag vet inte vart jag har skivan! :P xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Då måste du få tag på XP på annat sätt. XP ligger inte i datorn eftersom du tagit bort när du installerade Vista det så du måste installera det med en skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.