bulldeg Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 jag har hittat alla nyckel hål förutom i Ariel världen. jag har besegrat bläck fisken i ariel värlen och klarat never land jag har kommit till en värld där battle lvn är 11 och jag är lv 42 och jag kan inte gå till världen vad är felet. snälla hjälp mig plzz!!! :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Flyttar till KH forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 du måste till kungen o prata med han sen gå till ariels grotta o där e nyckelhålet ;) heheh /lycka till T. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 du måste klara ursula så kommer triton och öppnar keyhole till dig. i ariels grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingdomheart1 Skrivet 3 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2011 jag har klart ursela första men vad ska man göra för att bli bättre simmare??som han säger man måste vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg