Gäst Eminem4Life Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) Hej idag så när jag skulle spela lite Gta Sanandreas på våran data så kommer det upp ett meddelande där det står. Det här Windows exemplaret måste aktiveras hos Microsoft innan du kan logga in Vill du aktivera Windows nu?och och när jag Klickar på ja så får jag fram 3 Alternativ Alternativen är 1 Ja Aktivera Windows via internet nu 2 Ja jag vill ringa upp kundtjänst och aktivera Windows över telefonen 3 Nej logga ut mig Har pratat med min mamma om problemet men hon säger bara att jag ska leta upp windows skivor och testa. min pappa har ej lust och jag har sagt till min brorsa att lösa felet men han gör det inte och jag har sagt till min mamma att det är Gratis att ringa men Hon blir bara förbannad så vad ska jag göra Mvh Eminem4Life Här har ni en Bild av alternativen kolla om ni kan läsa dom och tala sen om vad jag ska göra.. ps går det att aktivera Windows via Windows Skivorna Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Har du provat be mamma att säga till din bror? Det brukar funka. Du får detta medelandet eftersom windows som du har bara är giltig en viss tid och det håller på att gå ut i datum. Ända sättet att fixa det lagligt är att köpa det och det olagliga sättet för vi inte prata om här då det bryter mot §3.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 jajemänsan du har så rätt ska pröva via skivorna annars får vi ringa till windows :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Behöver ju inte vara en olaglig kopia bara för att han inte har aktiverat det? Vad händer när du försöker aktivera det över internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) då säger den att vi inte har nån internet uppkoppling och det kan jag förstå eftersom vi inte har internet inkopplad på just den datan :P :P Redigerat 26 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 När man först instalerar windows måste man ringa till microsoft eller activera det via internet. Detta har jag för mig måste göras inom 30 dagar från att man instalerat och jag har också för mig att det är gratis. Ps flytta datorn dit du har internet eller dra en kabel. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Bara att trycka på: Ja jag vill ringa upp kundtjänst och aktivera Windows över telefonen och följa instruktionerna och det är helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Jo, det är enkelt att fixa. Behöver dock trycka in en lång kod, men det kan nog din mamma/pappa hjälpa dig med. Det är helt automatik. Behöver inte prata med någon. Dock dålig stil av din mamma/pappa som inte hjälper dig. Om det nu är en laglig version utav windows xp. Redigerat 27 Maj 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Jo, det är enkelt att fixa. Behöver dock trycka in en lång kod, men det kan nog din mamma/pappa hjälpa dig med. Det är helt automatik. Behöver inte prata med någon. Dock dålig stil av din mamma/pappa som inte hjälper dig. Om det nu är en laglig version utav windows xp. ja håller med dig där men vad menar du med att man inte behöver prata med nån utan att man ska slå in en lång kod?? isåfall vad är Koden?? och så en sak till min Morsa sa att vi inte kan ringa till windows eftersom vi inte har någon support och att det kostar pengar att fixa det över nätet är det sant???? Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Aktivering av windows är gratis. Det är inte support från en riktig person du får när du ringer. Här är en länk som förklarar och guidar dig genom aktiveringen Observera att det är produktaktivering du ska göra och inte en produktregistrering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Tack :D nu ska jag visa Morsan och Farsan Det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Du kan också testa att följa denna video, fungerade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.