BeerIsGoodForYo Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jag som inte alls är så kunnig bland dessa addon filer tänkte ta bort några add0ns, men så häde det att jag råkade ta bort några som tydligen inte funkar om jag reinstallar dem. Är det någon som kanske kan skicka sin add0n folder så jag kan see om de funkar på det sättet? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Starta bara om wow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 26 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) 1§ Redigerat 26 Maj 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Vad Hivee sa: Starta om wow. Då skapas mappen igen och det du behöver. Annars kan du prova att köra Repair.exe i wow mappen. Men om du menar nerladdade addons får du helt enkelt ladda ner dom igen :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Starta bara om wow? Dra bara åt h*lvete idiot. Tro du inte jag gjort det redan? Herregud -.- Om du ska göra någon nytta så kan du ge mig tips eller Göra som jag sa från början . Nerdrage LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Starta bara om wow? Dra bara åt h*lvete idiot. Tro du inte jag gjort det redan? Herregud -.- Om du ska göra någon nytta så kan du ge mig tips eller Göra som jag sa från början . Nerdrage LOL and DrugsAreBadForYo :D Han gav bara ett tips :) Men eftersom du redan provat det, så dra en Repair av.... Interface tror jag det heter, så resettas alla dina addons och inställningar i Video och Sound options osv. Kanske t.o.m. Macros och Keybinds, men det borde göra tricket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Starta bara om wow? Dra bara åt h*lvete idiot. Tro du inte jag gjort det redan? Herregud -.- Om du ska göra någon nytta så kan du ge mig tips eller Göra som jag sa från början . Nerdrage LOL and DrugsAreBadForYo :D Han gav bara ett tips :) Men eftersom du redan provat det, så dra en Repair av.... Interface tror jag det heter, så resettas alla dina addons och inställningar i Video och Sound options osv. Kanske t.o.m. Macros och Keybinds, men det borde göra tricket. Ingen skillnad på repair och att ta bort interface mappen och starta om WoW dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Jag skulle kunna skicka mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag också, men jag vill inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg