TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag. På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur? Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk? Redigerat 27 Maj 2009 av TotalDisgrace Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) nej det är meningen att den röda ringen ska försvinna. När den försvunnit så får du Polisen efter dig och då ska du köra Mike toreno till baka till Jizzys klubb och sen är uppdraget klarat. om du har svårt att skaka av dig snuten skriv in detta fusket ASNAEB (det är till Pc) om du har det till playstation2 så är fusket R1, R1, 0, R2, Upp, Ner, Upp, Ner, Upp, Ner. Hoppas det hjälpte :P Redigerat 27 Maj 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Aha, nu fattar jag! Btw, det där fusket kan jag redan i huvet (kan typ ett 20-tal fusk utantill) Anledningen till att jag inte får Poliser efter mig, är att jag har på fusket att poliser aldrig kan arrestera mig. Men nu vet jag det, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 You Welcome :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Något annat jag behöver hjälp med, är att efter Burning Desire eller dejter med flickvänner så springer de jämt iväg efter jag lämnat av dem. De springer iväg och börjar fightas med andra, och inte förrän efter kanske 10 minuter så går dem tillbaka till sitt hus och jag kan fortsätta spela. Varför är det så? Det händer mig nästan jämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yter Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag. På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur? Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk? Detta hände mig med det är bara och springa ner mot flyplatsen igen det gorde jag i alla fall. Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag. På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur? Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk? Detta hände mig med spring bara en bit mot flyplatsendet gjorde jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Varför quotar du samma sak två gånger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 kolla först så du inte har i fusket Där alla gör uppror. om du ej har det så är det troligen en bugg. hände så för mig med när jag spelade. då starta jag bara om spelet och sen funka det. Ps jag tror dina flickvänner slåss mot Ballas och poliser gissar jag eller slåss dom även mot Folk med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Helt random folk. Nej, "folk gör uppror" var inte på, men jag kanske har haft på det, sparat och stängt av det eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 (redigerat) ja du kanske hade på det tror jag :P Pröva med att stänga av och sätta på och se om det funkar :P Redigerat 28 Maj 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Slå ner alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 har man slagit in människokaos koden och sparat så är väl den på i den sparfilen för evigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg