Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto (gta) San Andreas


Rekommendera inlägg

Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag.

På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur?

Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk?

Redigerat av TotalDisgrace
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

nej det är meningen att den röda ringen ska försvinna. När den försvunnit så får du Polisen efter dig och då ska du köra Mike toreno till baka till Jizzys klubb och sen är uppdraget klarat. om du har svårt att skaka av dig snuten skriv in detta fusket ASNAEB (det är till Pc) om du har det till playstation2 så är fusket

R1, R1, 0, R2, Upp, Ner, Upp, Ner, Upp, Ner. Hoppas det hjälpte :P

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aha, nu fattar jag! Btw, det där fusket kan jag redan i huvet (kan typ ett 20-tal fusk utantill)

 

Anledningen till att jag inte får Poliser efter mig, är att jag har på fusket att poliser aldrig kan arrestera mig.

Men nu vet jag det, tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något annat jag behöver hjälp med, är att efter Burning Desire eller dejter med flickvänner så springer de jämt iväg efter jag lämnat av dem. De springer iväg och börjar fightas med andra, och inte förrän efter kanske 10 minuter så går dem tillbaka till sitt hus och jag kan fortsätta spela. Varför är det så? Det händer mig nästan jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag.

På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur?

Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk?

 

 

Detta hände mig med det är bara och springa ner mot flyplatsen igen det gorde jag i alla fall.

 

Hej! Jag behöver hjälp med ett uppdrag.

På "Mike Toreno" uppdraget, efter man räddat Mike från skåpbilen och ska köra iväg med honom i t.ex. limousinen, så ska man köra till en röd ring en bit bort från flygplatsen, eller hur?

Hursomhelst, när jag kommer dit så försvinner den. Jag kan inte klara mer, vad händer? Är det bara för att jag spelar med fusk?

Detta hände mig med spring bara en bit mot flyplatsendet gjorde jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

kolla först så du inte har i fusket Där alla gör uppror. om du ej har det så är det troligen en bugg. hände så för mig med när jag spelade. då starta jag bara om spelet och sen funka det. Ps jag tror dina flickvänner slåss mot Ballas och poliser gissar jag eller slåss dom även mot Folk med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Eminem4Life

ja du kanske hade på det tror jag :P Pröva med att stänga av och sätta på och se om det funkar :P

Redigerat av Eminem4Life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...