rillez Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Hjälp mig någon har hackat mitt Steam ACCOUNT jag vill jätte gärna få tillbaka det! HJÄLP MIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 http://supportwiki.steampowered.com/sv/Rec...d_Steam_Account Gå in där och läs vad du ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Går det inte ***** tillbaka det :/ Liksom leta efter något **** program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Om det är hackat. Så kan det ju vara så att du laddat ned något program med en inbyggd keylogger, Du har varit slarvig på att uppdatera program. Så du åkt på en exploit. Så du bör uppdatera alla program du har, så som drivrutiner och operativsystem. Du kan kolla upp det med secunia. Ladda ned malwarebytes och scanna hårddisken. Sen kan du skriva till steam. Så du inte åker på samma igen. Redigerat 5 Juni 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) inte bra med spyware i datan, fy usch. Som de ovan sa, prata med steam. Eller köp ett nytt, som jag har gjort 4 gånger ^^ Redigerat 5 Juni 2009 av Raeven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 ellehur, Hade spyware för nån månad sen : / MEn gick tabort. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Mitt konto har blivit hackat ca 3 gånger nu, men har fått tbx det av en polare som hackade tbx det ;) Fast nu sista gången hade jag fått ännu ett spel i listan :P Left 4 Dead , han som hackade var dum nog att lägga till det till mitt konto antar jag :S ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Mitt konto har blivit hackat ca 3 gånger nu, men har fått tbx det av en polare som hackade tbx det ;) Fast nu sista gången hade jag fått ännu ett spel i listan :P Left 4 Dead , han som hackade var dum nog att lägga till det till mitt konto antar jag :S ^^, SHYSST AV HAN :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Har du kvar cd keyn? Du kan få tillbaka det lättare om du har cd keyn för då kan du bevisa att det är du som äger accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg