Garone Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 -Drygt att köra mellan uppdragen -Drygt att köra mellan uppdragen igen -Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom, Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom. Inga spoilers, tack :P Vart är spoilern? o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 han skrev ju flera rader om det.. :P jag tar ett citat "Man kör bil, det kommer fiender, man skjuter sönder dom" Det är en mycket stor del i vad man gör i spelet för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 har en liten fråga. jag undrar om det finns olika serverar för olika land eller för olika värdsdelar eller om det bara finns en server för hela världen? :thanks: Kul att det är så många som skriver i tråden och delar med sig sin kunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 har en liten fråga. jag undrar om det finns olika serverar för olika land eller för olika värdsdelar eller om det bara finns en server för hela världen? :thanks: Kul att det är så många som skriver i tråden och delar med sig sin kunskap. Det finns nog bara en, eftersom inte tillräckilgt många spelar på samma gång för att det skulle behövas fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Kul i början, sen blir det långtråkigt tycker jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 kul i början... Men för mycket åk ditt och hit. Har det på datorn har inte kört det på länge... Jag startade spelet nu för att se när jag spelade sist. Det var i "Maj, 12, 2009" ( Qucik Save ) :) Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Blir riktigt drygt efter man spelat några uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.