Hoppa till innehåll

Ufc Undisputed 2009

GangsterTwist

Rekommendera inlägg

Jag gick och köpte spelet idag. Och det är grymt kul.

Karriär mod är riktigt kul, man följer kalender om när sina matcher är. Och gör träningar inför dom i förväg. Och massvis. Sponsorer som ger bättre tränings utrustning. Och kända fighters hjälper en att träna sina skills.

När man skapar sin fighter väljer man ut 2 kampsporter utav 6 kampsporter.

Jag valde Mauy Thai och BJJ.

Spelet levererar en väldigt skön känsla av vinst eller överläge av motståndarn. Och man behöver olika taktiker inför match, det går inte att gå in och försöka slå och slå och slå bara. Jag har byggt upp olika tekniker inför olika motståndar typer. UFC Undisputed 2009 är mycket bättre än det flesta där ute just nu!

Vad tycker ni, skala 1 till 10?

Och skriv gärna var ni har för status i spelet och vilka kampsporter ni valde och för vilka syften. :)

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör på Lightweight och Light Heavyweight.

Light Heavyweight= Kickboxing, Wrestling

Lightweight= Boxning, BJJ

Spelet är grymt kul, spelar det varje dag.

Man kan bli jävligt arg ibland men det är så härlig känsla när man knockar nån och stället sig över dom och slår dom i ansiktet 149241 gånger.

Grafik: 9/10: Blod effekterna och svett effekterna är grymma, kan vara aningen ful miljö.

Ljud: 10/10: Dom som pratar om matchen är riktigt bra, känns som en riktig match.

Spelkontroll: 8/10: Kontrollerna när man slåss (boxning, kickboxning) är enkla att lära sig, men wrestling osv är grymt svårt att lära sig.

Spelkänsla: 10/10: Som sagt är det väldigt härlig spelkänsla, känns härligt att få in ett bra slag eller spark.

Hållbarhet: 10/10: Med Carrer, Exhibition, Classic Fights, Multiplayer, Xbox live, Create a fighter osv, så håller de länge!

Hela spelet: 10/10: Det är så j*vla kul, visste aldrig att jag skulle gilla ett UFC spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör på Lightweight och Light Heavyweight.

Light Heavyweight= Kickboxing, Wrestling

Lightweight= Boxning, BJJ

Spelet är grymt kul, spelar det varje dag.

Man kan bli jävligt arg ibland men det är så härlig känsla när man knockar nån och stället sig över dom och slår dom i ansiktet 149241 gånger.

Grafik: 9/10: Blod effekterna och svett effekterna är grymma, kan vara aningen ful miljö.

Ljud: 10/10: Dom som pratar om matchen är riktigt bra, känns som en riktig match.

Spelkontroll: 8/10: Kontrollerna när man slåss (boxning, kickboxning) är enkla att lära sig, men wrestling osv är grymt svårt att lära sig.

Spelkänsla: 10/10: Som sagt är det väldigt härlig spelkänsla, känns härligt att få in ett bra slag eller spark.

Hållbarhet: 10/10: Med Carrer, Exhibition, Classic Fights, Multiplayer, Xbox live, Create a fighter osv, så håller de länge!

Hela spelet: 10/10: Det är så j*vla kul, visste aldrig att jag skulle gilla ett UFC spel.

Fast det är grymt kul att gå match mot en BJJ och vara wrestler och lyfta upp honom för att sedan med full kraft dunsa ner han i marken igen. Fast jag har riktigt mycket problem att få in Submissions. Fast jag är ännu bara level 1 på BJJ.

Jag diggar också hur man bara har 1 chans på sig att vinna. Förlorar man en match har man sämre record no matter what.

Jag förlora engång mot en snubbe, sedan gick jag rematch vid senare tillfälle och drog han på första ronden. Och det som gjorde det mer tillfredsställande var att han "trash-talka" mig i interviews innan matchen.

Själv var jag redan mycket medveten om att jag skulle digga spelet då jag älska UFC/MMA/kampsport innan spelet släppte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...