Gäst pong218 Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 (redigerat) Msn vänder min webcams bild horisontellt så allt blir vänt , hur vänder jag den rätt? exempel. Så vill jag att det ska se ut. men så hära blir det. hur fixar jag detta? Min kompis ser den rätt som i bild 1 men jag ser den bakåtvänd som bild 2 Redigerat 27 Maj 2009 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Gå in i din msn, options/inställingar > Så kollar du där, vid General eller sekretess, och så kollar du på din cam om det är något fel med den, du kanske har pillat med den, så den blev så? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Det är nog bara så, om du håller en lapp framför din spegel så blir ju den bakofram... men däremot om du tar kort på något så är det ju rätt... Du får helt enkelt kolla runt bland inställningar, det finns förmodligen nåt program som fixar detta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Vänd den i paint så borde msn vända tillbaka den ju. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.