Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Vad menar ni? Man går bara in genom dörren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 man andvänder en gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Kan ni återvända till tråden? Jag är inte säker för jag har inte kommit så värst långt på gul än så länge och det var länge sen jag spelade blå... :roll: Den kan säkert lära sig attacker med TM:ar... det är oftare att den förvandlas till en Kangaskhan än till en Rhydon, annars får man ha tur... den brukar ha de här attackerna: Wing Attack Water Gun Antingen två Wing Attack och en Water Gun eller två Water Gun och en Wing Attack... knäppt, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 När jag fångade MissingNo så hade den 2 Water Gun och en Sky Attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Oops ledsen, jag trodde de sa Wing Attack... :P Tack för påminnelsen, Zyper... (Jocke91 :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Zyper, vi menar till gräset på dagiset, till Pokemonen! -=Jedi Knight=-, vilken kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jonach, Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 R/S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 det är altid en j*vla gammel gubbe som blockerar vägen in för att komma in i dagiset asså i gården Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Men tydligen inte med Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Vad menar ni...? Menar i R/S eller vadå? För om ni ska snackar om R/S så snacka om det på GBA-forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja gör det............... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg