Hoppa till innehåll

Datorerna Tillräckliga För Dagens Spel


bloobnoob
 Dela

Rekommendera inlägg

Om vi säger så här. När jag köpte min dator så bestämde jag mig för att min budgett skulle ligga på 9k.

Jag skulle ha satt den på 11-12k istället. För då hade jag inte behövt köpa dom datordelrana som jag köpte efteråt.

 

Vad jag vill få fram är att det är bättre med en högre budgett än vad man har tänkt sig. Då blir inte schansen så hög att man ångrar något köp.

okej fattar, men eftersom jag bara har lite över 8 än så länge, så tar det ett tag innan jag får ihop 11-12k...

 

men fattar vad du menar;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis bror köpte en dator från komplett som han satt ihop själv, den kostade runt 4000:-. Och han kör crysis på high/very high lag fritt.

fett! kanske inte behöver kosta så mkt då.. fast vill ju att den ska räcka till allt. Inte bara spel. Behöver mycket diskutrymme oxå eftersom jag bor utomlands och läser distans (via dator). Man måste lägga in en massa grejer som tar rätt mkt på datan o så.

 

Men tack alla för tipsen! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa den billiga av datorerna sen får du spara till en bättre CPU typ 2.8 GHz skulle funka med någon bra modell skulle rekommendera Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHz S775.

tack. kan man bara ta isär datan då o stoppa i den elr? :D

 

för jag är sämst på datorer!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa den billiga av datorerna sen får du spara till en bättre CPU typ 2.8 GHz skulle funka med någon bra modell skulle rekommendera Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHz S775.

tack. kan man bara ta isär datan då o stoppa i den elr? :D

 

för jag är sämst på datorer!

 

Nej välj mitt paket, bättre än båda paketen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skaffa den billiga av datorerna sen får du spara till en bättre CPU typ 2.8 GHz skulle funka med någon bra modell skulle rekommendera Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHz S775.

 

tack. kan man bara ta isär datan då o stoppa i den elr? :D

 

för jag är sämst på datorer!

 

Nej välj mitt paket, bättre än båda paketen.

 

kan du skicka en länk till den? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...