Denisb Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Lol du låter som en j*vla noob, du grinar för du inte har en chans i BH kan jag tänka mig. Visst det var bättre förr men dom var tvungna att ta bort och införa vissa nya saker, deal with it. Jag har inte äns sagt nåt och så kallar du mig noob? Så himla ofta! RUNESCAPE SUGER DET ÄR FÖR NOOBS! f*n gå ut och få ett liv för h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Få ett liv? Har redan ett utmärkt liv, man behöver inte dedikera sitt liv för Runescape, kanske en miss du gjorde när du spelade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Haha du jag slutade spela runescape när jag regga mig. Det var för nördigt. f*n WOW är mindre nördigt. Så gå och gråt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Håll er till topic, denna tråden är inte till för P11or som skryter om att de inte har något liv. Ni får ta det via PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Haha du jag slutade spela runescape när jag regga mig. Det var för nördigt. f*n WOW är mindre nördigt. Så gå och gråt Va mer uppmärksam på svenska lektionerna istället för att spela wow eller vad du nu gör.. Jag lovar, du kommer tjäna på det, som du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 (redigerat) Tyvärr så spelar jag inte WoW för jag har ett liv. End of discussion OT: Jag testade Bounty Hunter nu ( GAV DET EN CHANS ? ) Och det var så där. PS: Har du fixat ditt lag ? Redigerat 8 Juni 2009 av Denisb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Tyvärr så spelar jag inte WoW för jag har ett liv. End of discussion OT: Jag testade Bounty Hunter nu ( GAV DET EN CHANS ? ) Och det var så där. PS: Har du fixat ditt lag ? Märker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Lol du låter som en j*vla noob, du grinar för du inte har en chans i BH kan jag tänka mig. Visst det var bättre förr men dom var tvungna att ta bort och införa vissa nya saker, deal with it. Jag har inte äns sagt nåt och så kallar du mig noob? Så himla ofta! RUNESCAPE SUGER DET ÄR FÖR NOOBS! f*n gå ut och få ett liv för h*lvete Men snälla kom inte och säg att jag är en nörd. Mitt liv är lungt mycket roligare än ditt, skaffa dig ett liv i stället för att spamma rs forumet som du inte ens spelar ;) Omoget som in i h*lvete! Får säkert varning, men struntar jag i. Usch . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Eller strunta i RuneScape... Det har blivit bara värre genom att lägga ditt trade limit och tagit bort Wildy... Men prova att ladda ner nya grafikkorts drivrutnare och sånt skit. Annars får du skaffa en ny burk som Dezen säger :P Klart att det har blivit dåligare med trade limit, men jag diggar BH. OCh grafiken är orgasm just nu.. Bounty Hunter? Jag har hört att droppsen suger häst? Har du testat? Nope. Orkar inte :P Slutat med Runescape. Det suger som jag sa för att dom tog bort wildy och la ditt trade limit FUCKING COOLING ASSÅ Redigerat 13 Juni 2009 av windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Tyvärr så spelar jag inte WoW för jag har ett liv. End of discussion OT: Jag testade Bounty Hunter nu ( GAV DET EN CHANS ? ) Och det var så där. PS: Har du fixat ditt lag ? Hörru, du sa förrut att du sluta spela RS innan du regga dig. Men endå har du postat en massa inlägg i det här forumet, hur kommer det sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 E nog jag som måste säga att det e offtopic Vill ni diskutera sånt så får ni prata om det på PM eller skita i det. Tråden kan stängas också, för att jag inte vill spela rs nå mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Antar att du inte fixade lagget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg