CookieMan Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Tja!! Det är så här att jag har ett problem med Counter Strike Source. Förut funkade det, men nu när jag ska starta det så stannar datorn upp och det kommer upp en ruta som det står: "Windows Explorer har slutat fungera". Snälla hjälp!! Edit: Nu fick jag ett error där det stod: "hl2.exe har slutat att fungera" Redigerat 30 Maj 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Prova installera om steam och CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Tja!! Det är så här att jag har ett problem med Counter Strike Source. Förut funkade det, men nu när jag ska starta det så stannar datorn upp och det kommer upp en ruta som det står: "Windows Explorer har slutat fungera". Snälla hjälp!! Edit: Nu fick jag ett error där det stod: "hl2.exe har slutat att fungera" Ifall du har vista testa att högerklicka och trycka "kör som administratör" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Tja!! Det är så här att jag har ett problem med Counter Strike Source. Förut funkade det, men nu när jag ska starta det så stannar datorn upp och det kommer upp en ruta som det står: "Windows Explorer har slutat fungera". Snälla hjälp!! Edit: Nu fick jag ett error där det stod: "hl2.exe har slutat att fungera" Ifall du har vista testa att högerklicka och trycka "kör som administratör" Man bör inte köra spel som administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Tja!! Det är så här att jag har ett problem med Counter Strike Source. Förut funkade det, men nu när jag ska starta det så stannar datorn upp och det kommer upp en ruta som det står: "Windows Explorer har slutat fungera". Snälla hjälp!! Edit: Nu fick jag ett error där det stod: "hl2.exe har slutat att fungera" Ifall du har vista testa att högerklicka och trycka "kör som administratör" Man bör inte köra spel som administratör. Vissa spel funkar inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) Kolla så att brandväggen tillåter detta spel, och om du har installerat något annat program nyligen, kan det hända att det programmet använder porten som cs använder, prova att byta port.... Tja!! Det är så här att jag har ett problem med Counter Strike Source. Förut funkade det, men nu när jag ska starta det så stannar datorn upp och det kommer upp en ruta som det står: "Windows Explorer har slutat fungera". Snälla hjälp!! Edit: Nu fick jag ett error där det stod: "hl2.exe har slutat att fungera" Ifall du har vista testa att högerklicka och trycka "kör som administratör" Man bör inte köra spel som administratör. Nästan alla spel kräver att det körs som admin. Och högerklickar man inte och gör det den vägen, så brukar det komma upp en sådan ruta i alla fall... Redigerat 31 Maj 2009 av 2good4u Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Tack alla, jag har fått igång det nu (körde det som administratör), men när jag söker efter nån server så står det att inga servrar kunde hittas :s . Plus att mitt Steam har slutat att uppdatera de nya patcharna själv så att den nyaste patchen jag har är typ 16 eller 17. Kan det vara att jag måste fixa nån patch manuellt och i så fall, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Nu hittade den servrar, men på varje server när jag skulle connecta till den, så fick jag det här felet Redigerat 1 Juni 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Starta om Steam eller Starta Om CS. Det står att du har en gammal version och du behöver en ny för att kunna komma in på en server. Kan också vara att serverna inte har uppdaterat Version än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Crackat cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 (redigerat) Denisb: Tack det funkar nu. Tidigare startade jag endast om Cs, inte steam. Men tack alla som har hjälpt!! Crackat cs?nej, men jag köpte det inte i sverige Redigerat 1 Juni 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.