Hoppa till innehåll

.sets


TechnoLover
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är mycket för tema-skapande till min mobil och har nyligen lärt mig hur Photoshop och Paintshop Pro funkar. Men nog om det nu.

Det jag vill fråga er är: Var kan man få tag på coola styles? Jag tycker de vanliga som multi, rounded och tech är så tråkiga. Var kan man få tag på .sets-filer?

Någon som vet?

 

Jag använder Sony Ericsson Themes Creator 4.01 (det sensaste)

Redigerat av TotalDisgrace
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Där finns inga .sets filer att hämta! Där finns bara Screensavers, Teman, Spel, Videos och Wallpapers.

 

Är det ingen som vet vad en .sets fil är förutom jag? Skulle verkligen vilja veta om man kan få tag på såna på nätet. Kan inte hitta det själv, nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Där finns inga .sets filer att hämta! Där finns bara Screensavers, Teman, Spel, Videos och Wallpapers.

 

Är det ingen som vet vad en .sets fil är förutom jag? Skulle verkligen vilja veta om man kan få tag på såna på nätet. Kan inte hitta det själv, nämligen.

Var det inte teman du ville ha?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Om man startar upp Sony Ericsson Themes Creator och väljer "styles", så ser man att det finns tre olika styles att välja på. Dem är så tråkiga, skulle vilja ha fler.

 

Om man väljer "custom" så kommer det upp en ruta där man ska hämta styles om man har såna på datorn.

En Sony Ericsson Theme Style File (det som jag letar efter) är packad i en fil som är döpt ".sets"

Såna letar jag efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Om man startar upp Sony Ericsson Themes Creator och väljer "styles", så ser man att det finns tre olika styles att välja på. Dem är så tråkiga, skulle vilja ha fler.

 

Om man väljer "custom" så kommer det upp en ruta där man ska hämta styles om man har såna på datorn.

En Sony Ericsson Theme Style File (det som jag letar efter) är packad i en fil som är döpt ".sets"

Såna letar jag efter.

Vad f*n har du för mobil?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lyssna nu här!

 

Om du har Sony Ericsson Theme Creator 4.0 eller 4.01 så kan man välja att antingen göra teman i "Wizard" som är snabbt och enkelt eller så gör man teman på det avancerade sättet i "Advanced Editor".

 

Väljer man "Wizard" och sedan styles, så kan man völja på de tre som finns där. MEN! Man kan också något som heter "custom" och då blir det att man ska välja några andra styles än de som finns.

 

Då ser man att filformatet för en style är packad i .sets (Sony Ericsson Theme Style File)

 

Kan någon som vet, hjäpa mig och inte bara newbies som inte fattar? Seriöst, lägg av och låt eventuella proffs hjälpa mig. Men tack ändå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...