knark Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Sho, i CS när jag tex köper ett vapen, så ska det komma upp direkt, utan att jag ska behöva klicka på 1 för att få upp mitt Primary. Men så är det inte, jag måste klicka på 1 för att få upp vapnet. Och sedan när jag har klickat på 1, då laddas vapnet utan att jag har skjutit några skott eller utan att jag har tryckat på R! Så här är det inte på min brors account, det funkar felfritt! Snälla hjälp, det är väldigt störande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Installera om skiten o testa då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Jag har ingen skiva/manual, hur installerar jag om det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Jag har ingen skiva/manual, hur installerar jag om det då? Ja men du kör via steam väll, då e det bara att ta och gå in på steam och trycka "my games" och högerklicka på Cs 1.6 iconen och ta "ta bort inehållet" sen så kommer det gå bort och du kommer se det under ikke installerade spel på mygames och tryck på den igen för att installera det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Översätt denna tråden till svenska, tack :D Installera om steam, Och testa igen ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Översätt denna tråden till svenska, tack :D Installera om steam, Och testa igen ^_^ Vrf installera om Steam det räcker med cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Kanske det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Sho, i CS när jag tex köper ett vapen, så ska det komma upp direkt, utan att jag ska behöva klicka på 1 för att få upp mitt Primary. Men så är det inte, jag måste klicka på 1 för att få upp vapnet. Och sedan när jag har klickat på 1, då laddas vapnet utan att jag har skjutit några skott eller utan att jag har tryckat på R! Så här är det inte på min brors account, det funkar felfritt! Snälla hjälp, det är väldigt störande! Kan det vara så att du ändrat något i konfigurationerna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Titta i konfigirationerns-inställningarna, Och återkom, eller har Trådskaparen gått och lagt sig ? :lol: Redigerat 3 Juni 2009 av csexpertz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Gå in på Lägg till eller ta bort program. Tryck på Cs+ steam. Avinstalera dom. Sen är det bara att göra så som du gjorde första gången ;:;:;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag har installerat om, funkade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag har installerat om, funkade inte. hud_fastswitch 1? (kanske gammal tråd :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg