JonteFire2 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Jag har hittat en bra videoredigerare som heter AVS Video Editor. Är det någon som har den oxå? Jag behöver nämligen hjälp med hur man kopierar klippet som är i storyboard/tidslinjen och hur man snabbar upp/saktar ner klippet... Har googlat men hittar inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Kanske lite korkat svar men har du kollat deras support, lite komiskt sätt satt deras hemsidan en dryg dm ovanför ditt namn på annonsen :P http://www.avs4you.com/Guides/index.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 hehe aa det kunde ju jag ha gjort men jag hittade ändå ingen hjälp där :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.