isse138 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 jag undrar om nån vet hu man gör en ot vill veta det ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Det kan vara en bra idé att skriva vad "ot" betyder. OT kan stå för flera saker, till exempel: * Operating Thetan * Off-Topic * Open-Tibia (privata servrar för Tibia) * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isse138 Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) Så du vet inte vilken av dom fyra det är du menar? Skulle gissa på att du menar Off-Topic vilket man ofta förkortar OT. Det innebär att man inte håller sig till ämnet på diskussionsforum och istället skriver något annat. Redigerat 2 Juni 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 OT=Open Tibia Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) OT=Open Tibia Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden. Som jag förstod det så menade han inte Open Tibia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 * Oxidationstal (inom kemi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Han menade nog : Tibia privat, och inte = .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden.Och jag låser den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg