isse138 Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Skrivet 1 Juni 2009 jag undrar om nån vet hu man gör en ot vill veta det ??
CeZ Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Skrivet 1 Juni 2009 Det kan vara en bra idé att skriva vad "ot" betyder. OT kan stå för flera saker, till exempel: * Operating Thetan * Off-Topic * Open-Tibia (privata servrar för Tibia) * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi)
isse138 Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Juni 2009 tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi)
CeZ Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) Så du vet inte vilken av dom fyra det är du menar? Skulle gissa på att du menar Off-Topic vilket man ofta förkortar OT. Det innebär att man inte håller sig till ämnet på diskussionsforum och istället skriver något annat. Redigerat 2 Juni 2009 av Collez
prophet Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 OT=Open Tibia Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden.
CeZ Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 tibia privat inte = * Operating Thetan * Off-Topic * Klan Off-Topic [1] * Oxidationstal (inom kemi) OT=Open Tibia Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden. Som jag förstod det så menade han inte Open Tibia?
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Han menade nog : Tibia privat, och inte = ....
WASD Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Privatserver för tibia. Eftersom sådant är olagligt anmäler jag tråden.Och jag låser den.
Rekommendera inlägg