._.
._.
Lolololol. Dem såg ju farliga ut, man vill ju inte möta dem i en mörk gränd i alla fall.
↗ till inläggetVerkligen inte. :oLolololol. Dem såg ju farliga ut, man vill ju inte möta dem i en mörk gränd i alla fall.
↗ till inläggetSett den, fastnat i hjärnan xD
._.
↗ till inlägget
._.
Lol :P
↗ till inlägget↗ till inläggetVerkligen inte. :oLolololol. Dem såg ju farliga ut, man vill ju inte möta dem i en mörk gränd i alla fall.
Dem tittar ju för f*n bort mot kamran hela tiden, som om någon står där med ett papper där dem har skrivit texten.
Bäst att akta sig för dom. Dom såg ju lite småfarliga ut. : O
Rent av läskiga :o
Ahhhh, läskigt!!
Fyfan vad arg jag blir så fort jag ser dom..
↗ till inlägget
._.
Vilka tattare!
Kontroll@ Nej men skojar du? Om dom gjorde det serriöst - det vet vi inte. Men om dom gjorde borde dom skämmas till döden i nutid! ;O
Varje gång jag ser dom har jag lust att pissa på mej!! YEY!! * har jag lust att mötta dom på pokemon!!! YEY!!! *Har lust att boxa av doms ski*ungarnas huvoden+ LoL det e sånt papper vid högra sidan man hör det skrammla lite
↗ till inläggetVarje gång jag ser dom har jag lust att pissa på mej!! YEY!! * har jag lust att mötta dom på pokemon!!! YEY!!! *Har lust att boxa av doms ski*ungarnas huvoden+ LoL det e sånt papper vid högra sidan man hör det skrammla lite
jag har också lust att mötta dom på pokemon och boxa av doms skitungarnas huvoden+
j*vla nollor...
Mina idoler.
Så jäkla coola dom är, måste ha autograf...
Old som f*n
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in