Ryssfemma Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Hej, det har uppstått ett litet problem med min dator som jag aldrig haft förut. När jag skriver på ett fält så brukar det ibland automatiskt skrivas ------------ hela tiden utan att det stannar, jag lyckas bromsa ner det med bakåt pil, men det börjar om igen hela tiden. Det är så j*vla irriterande, vet nån vad felet kan vara-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Låter som ett vanligt glapp hos kretsarna. Brukar hända mig när jag spillt cola över skräpet :P Du ska ju självklart kolla så du inte har något fastklämt på tangenterna. Issåfall kan just det där inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Jag tror inte det handlar om det, jag har inte lyckats lösa problemet, det är inga virus heller i datorn. Börjar gå mig på nerverna, försöker undvika och skriva till folk hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Jag tror inte det handlar om det, jag har inte lyckats lösa problemet, det är inga virus heller i datorn. Börjar gå mig på nerverna, försöker undvika och skriva till folk hela tiden. kör du på trådlöst tagentbord och mus? hände för mig när jag hade trådlös mus och tagentbord som skickade signaler till samma mottgaare. då kunda det hända så att det hacka när jag skrev för snabbt eller gjorde ngt med musen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Har du testat med ett annat tangentbord så du kan utesluta att det är tangentbordet? Borde inte vara så svårt att låna en kompis tangentbord, eller kanske köpa ett begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.