laynus Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) http://i42.tinypic.com/6s5aqe.png Tja nu har första beta versionen av mitt eget spel IRLC kommit ut! IRLC är ett text baserat spel som går ut på att du ska få massa så kallade kodnings poäng. Ju mera kodnings poäng du har ju bättre saker kan du hacka i den virtuella värden! Du kan köpa datorer i spelet för så kallade RC pengar. RC pengar får du när du hackar och du kan också få böta fall du åker fast på spelet! RC = Real cash Sidan drivs av Datornord! Bugg list: Inga just nu Fall du hittar några buggar skriv dom här! Mvh Datornord! ps tryck på IRLC logon här för att kommat till sidan och vrf jag inte har betald domän är för att den delar utrymme med min andra hemsida. Redigerat 28 September 2012 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Det är vääldigt tomt O_O 2. "energie?" 3. om man köper en dator så står det ändå att man inte har en i första uppdraget Redigerat 2 Juni 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 DonaldDuck. Det sa jag på msn förut. Men nu slipper jag skrivat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Misslyckades med att hacka dator 8 gånger i rad o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Okej jag ska fixa med dom buggarna ni säger så allt blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Bra. =D Hitta en till bugg. Att när man laddar på med "energi" så står det att man laddat på med "power" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Om man inte har pengar och slut på energi kan man inte fixa mer pengar, helst låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Hmm. Som du sa DonaldDuck. Jag tycker man ska få typ. 100 per dag/vecka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Om man inte har pengar och slut på energi kan man inte fixa mer pengar, helst låstSka fixa så man kan ta lån och betala tillbaks sen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Om man köper den där datorn FÅR man 1000rc [EDIT.]Såg itne att det sotg - :o [EDIT2:]inte, stog Redigerat 2 Juni 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 BUGG FIXAD! Buggen med att man inte får datorn är fixad och nu ska jag göra så ni kan se hur mycket RC och koding ni har osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Finns det bara 1 uppdrag? Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.