SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Okej som ni vill ju högre uppdrag ni gör ju mer får ni böta! MOHAHAWAxD EDIT: Kommer ett special uppdrag nu som kräver 1500 i Kodning och en dator som kommer kosta 100 000 RC! Pgr av att jag ska börja jobba med mod/admin systemet så ni kan ansöka:P Så man kommer att kunna bli mod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Okej som ni vill ju högre uppdrag ni gör ju mer får ni böta! MOHAHAWAxD EDIT: Kommer ett special uppdrag nu som kräver 1500 i Kodning och en dator som kommer kosta 100 000 RC! Pgr av att jag ska börja jobba med mod/admin systemet så ni kan ansöka:P Så man kommer att kunna bli mod ? Japp det jobbet kommer kunna sökas i kväll ca 20:00 startar ansökningen och sker via pm här på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) OCH FIXA SÅ MAN KAN MISSLYCKAS! [edit] WOW VA MYCKE DU HAR SKAFFAT QUATIX Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 OCH FIXA SÅ MAN KAN MISSLYCKAS! [edit] WOW VA MYCKE DU HAR SKAFFAT QUATIX Villken av dom? uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 OCH FIXA SÅ MAN KAN MISSLYCKAS! [edit] WOW VA MYCKE DU HAR SKAFFAT QUATIX Yeah, jobbar non stop :) Datornord@ Är kl 20:00 om 1 timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Ja, det andra uppdraget. jag pallar inte mer just nu... ;) Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Nån som har ett förslag till nästa uppdrag? Redigerat 2 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 "Hacka företag" :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) 850 energi ftw :) Alltså vad är klockan nu? Bor i Finland och klockan är över 8 här, då borde den vara 7 i sverige, men fuskas klocka visar att den bara är 6 :S Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 850 energi ftw :) Alltså vad är klockan nu? Bor i Finland och klockan är över 8 här, då borde den vara 7 i sverige, men fuskas klocka visar att den bara är 6 :S Klockan är 19:15 nu i svensk tid!Du kommer kunna ansöka mellan 20:00-20:30 svensk tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) För mig står det att det är slut på energie fast jag har 5 kvar!Så för alla. Skulle vara nice med ett forum ;) Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ett forum vore bra, men skulle det vara aktivt isåfall? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.