SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ett forum vore bra, men skulle det vara aktivt isåfall? :blink:Jag skulle iaf vara aktiv :) Men för f*n, det här spelet kommer ju att bli bäst :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 För mig står det att det är slut på energie fast jag har 5 kvar!Så för alla. Skulle vara nice med ett forum ;) Jupp ska försöka fixa ett sånt men jag uppdaterar alla buggar först ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Har ansökt om att få bli mod/admin nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Ansökningen kan börja pm mig fall du vill ansöka för moderator! Ansökningen stängs 20:30! Redigerat 2 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Du skulle kunna kolla dina PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Askul spel! Älskar det! Men fler uppdrag hade passat. Och att man får energi typ 1 energi per minut eller var 5e minut. Och att: Pengar: XXXX RC Kodning: X Dator: IBM XXXX Skydd: följer med hela tiden. Och att det kommer fler datorer. Och vad är skydd till för? Och att man kan byta in rc mot kodnings-lektioner x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ansökningen kan börja pm mig fall du vill ansöka för moderator! Ansökningen stängs 20:30! Läst min ansökan? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Inte så många ansökningar har kommit så jag förlänger till 20:40! Fortsätt skicka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Inte så många ansökningar har kommit så jag förlänger till 20:40! Fortsätt skicka! Skulle gärna vilja bli moderator där, men vad får man göra som moderator?Fixa buggar å sånt? Självklart vill bli det. Men hur ska jag skriva? formulär x)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kmr du att skriva vem alla som blev accepterade som mod / admin och vem som inte blev? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Inte så många ansökningar har kommit så jag förlänger till 20:40! Fortsätt skicka! Skulle gärna vilja bli moderator där, men vad får man göra som moderator?Fixa buggar å sånt? Självklart vill bli det. Men hur ska jag skriva? formulär x)? Du pm mig här på fuska. Och dom utvalda kommer bli pm av mig och kommer sedan presenteras i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 SK*T kul spel asså men lite mer saker skulle nog behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.