SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Time's out ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Japp och dom blivande moderatorna är Raeven men så har jag inte hittat nån mer passande! SRY ni andra som ansökte men det kommer flera chanser sen! Redigerat 2 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Japp och dom blivande moderatorna är Raeven men så har jag inte hittat nån mer passande!Aww ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Bajshatt jag glömde. :( Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Men det finns alltid en chans att pm mig fall ni är intresserade Så Chagi du kan pm mig fall du är intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Tack så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Why didn't i fit as a moderator? ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 För att "i" ska vara med stort i. Nebaskojja Fast det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 För att "i" ska vara med stort i. Nebaskojja Fast det är sant. Jaja >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Jag håller på jobbar på så man kan göra hacka företag och en dator och skydd är påväg! EDIT: Updatering! Nu finns det uppdrag som kräver bättre datorer så varför ska man inte köpa nån av dom nya? Finns en Mac datorer och Alienware! Men Alienware datorerna kostar 2 000 000 billigaste! Så finns det så du kan hacka Ica också^^ Redigerat 3 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Aff, -30002753 Då har jag förlorat =( Pengar: -30002753 RC Kodning: 46 Dator: Alienware Elite skydd: nod32 Redigerat 3 Juni 2009 av Stewen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Pma admin om ersättning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.