laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Finns det bara 1 uppdrag?Jag håller på fixa ett till uppdrag och så du kan utöka din energie till 50 för 8000 RC! Citera
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 VAd ska man göra om man har -35940RC nu då? :( Citera
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2009 VAd ska man göra om man har -35940RC nu då? :(Du har inte längre jag fixa det ;) Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Citera
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'(Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget!Det är en bugg just nu! Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'(Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget!Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpte samma dator på nytt och trodde att den skulle blir bättre, men trodde fel ;< Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget! Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpt datorn på nytt fast trodde att den skulle blir bättre ;< Jupp det kommer bli så att den kan ta ska vi säga 5 kodnings poäng så får du kanske 400 RC bra idé? Citera
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Men.. topplistan går ju efter mängd kodningspoäng :P Citera
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Men.. topplistan går ju efter mängd kodningspoäng :PJupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng? Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget! Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpt datorn på nytt fast trodde att den skulle blir bättre ;< Jupp det kommer bli så att den kan ta ska vi säga 5 kodnings poäng så får du kanske 400 RC bra idé? Typ, fast 500 skulle vara fint :) Citera
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Jupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng?Ja Citera
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Skrivet 2 Juni 2009 Jupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng?Ja Men aww, jag är så fattig ;< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.