laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Finns det bara 1 uppdrag?Jag håller på fixa ett till uppdrag och så du kan utöka din energie till 50 för 8000 RC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 VAd ska man göra om man har -35940RC nu då? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 VAd ska man göra om man har -35940RC nu då? :(Du har inte längre jag fixa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'(Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget!Det är en bugg just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'(Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget!Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpte samma dator på nytt och trodde att den skulle blir bättre, men trodde fel ;< Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget! Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpt datorn på nytt fast trodde att den skulle blir bättre ;< Jupp det kommer bli så att den kan ta ska vi säga 5 kodnings poäng så får du kanske 400 RC bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Men.. topplistan går ju efter mängd kodningspoäng :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Men.. topplistan går ju efter mängd kodningspoäng :PJupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Kan inte lyckas att hacka mer än 2 gånger i rad, sen misslyckas jag typ 4 gånger i rad ;'( Ska fixa så det blir enklare på första uppdraget! Det är en bugg just nu! Okej okej, bra spel imo ;D Men en idé är att man skulle kunna byta ut sina kodnings poäng mot rc :) Köpt datorn på nytt fast trodde att den skulle blir bättre ;< Jupp det kommer bli så att den kan ta ska vi säga 5 kodnings poäng så får du kanske 400 RC bra idé? Typ, fast 500 skulle vara fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng?Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jupp så då är det väll bättre tvärt om att man kan köpa till sig kodnings poäng?Ja Men aww, jag är så fattig ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.