DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Tycker också att du borde fylla ut allt tomt utrymme med nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Det var ganska enformigt just nu... um... Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting ',' or ';' in /customers/coczo.se/coczo.se/httpd.www/irlc/header.php on line 35 Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 idélista: Gäng Mer uppdrag Nån slags tutorial Ett IRL liv (just nu sitter man ju bara & hackar vid en dator) Skins Att köpa nån funktion att få mer poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 idélista: Gäng Mer uppdrag Nån slags tutorial Ett IRL liv (just nu sitter man ju bara & hackar vid en dator) Skins Att köpa nån funktion att få mer poäng Gäng , mer upddrag och skins låter fint. Fittigt när man inte tappar energi när man misslyckas, jag fastnade fast skit länge >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Bra idér grabbar så jag tror ni tycker det här är mer lyckat än coczo.se? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Det är ju bra att ha mer energi o.o [EDIT:] #4 fuskare :( Redigerat 2 Juni 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Det är väl bättre att du inte behöver köpa ny energi ifall du har fasnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Det är väl bättre att du inte behöver köpa ny energi ifall du har fasnat?Men när man köper ny energi kanske man inte misslyckas, men när man inte tappar energi så stärvar man fast och bara loosar money hela tiden ;o Fast det gäller ju bara nu när det buggar. Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 ...att man misslyckas har inget att göra med om man köper energi elr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Asså jag kan inte styra vem som förlorar men jag kan göra så det blir större risk att lyckas ska jag göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 nej absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 ...att man misslyckas har inget att göra med om man köper energi elr inteVet, men jag brukar alltid lyckas efter att jag köpt energi. Datornord@ Nej, då blir det för lätt ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.