laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 På andra uppdraget kan du få mellan 200 till 1000 RC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) doobiedoo JESUS VAD MYCKET MAN FICK! Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Men nu eftersom att man bara behöver 100 kodnings poäng för att göra det uppdraget, och man får så mycket. Så borde dom nya sakerna som komma kosta mycket. Btw, märkte just att man inte kan misslyckas i andra uppdraget? Redigerat 2 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Ja, man har ju typ 50 000 nu! [edit] Vad sägs om ett litet fängelsestraff om man misslyckas till sidan om bötern? Som är lika länge som bötern kostar. [edit2] wooh 100 000 RC Redigerat 2 Juni 2009 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Ill come for you Chagi! >:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Seriöst, fixa så att man kan misslyckas vid andra uppdraget, man blir ju f*n miljonär på nolltid annars ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Seriöst, fixa så att man kan misslyckas vid andra uppdraget, man blir ju f*n miljonär på nolltid annars ;oDet ska vi testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Okej som ni vill ju högre uppdrag ni gör ju mer får ni böta! MOHAHAWAxD EDIT: Kommer ett special uppdrag nu som kräver 1500 i Kodning och en dator som kommer kosta 100 000 RC! Pgr av att jag ska börja jobba med mod/admin systemet så ni kan ansöka:P Redigerat 2 Juni 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 ge mig mer pengar, jag är fast igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 ge mig mer pengar, jag är fast igenDu snart kan du tigga av andra du ska kunna skicka RC snart!xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Meh, jag har inte kunnat levla på skitlänge :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Jag är trött på att pengamjölka, nu ska jag köra på lvl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.