-=jedi knight=- Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ja kloningen funkade(gjorde det när det här forumet hette fuskarna) jag klonade min Togepi av MISTAGG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ok bra att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag gjorde det för länge länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 coolt! tycker jag, jag minns inte vad jag heter... tyvärr =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Pokemon crater suger har kollat mitt namn där e: Titan man BUBBLAN OCH FUSION_DRAGON: OM NI TYCKER ATT POKEMONCRATER ÄR SEGT BEHÖVER NI VÄL INTE SKRIVA DET!? Hmm, rinosaur, det är väl bara att göra en ny...? Först så skapade jag en, så glömde jag lösen, skapade en till, glömde lösen igen - så jag skapade en till - den jag har nu!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Är det sant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Man får 100 Exp. Points, 100 Kronor och när man trycker "Start Battle" Vinner man! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Om man e på lv 9 får man 500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det sant?? Jepp... jag glömmer lösenord jätteenkelt... :P Men jag kan inte utmana mig själv och jag har inte lust att skapa en till, så jag kan tyvärr inte använda mitt fusk på något bättre sätt än att hjälpa andra få EXP Points och pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Gör så här för att gå upp i level mycket. Fånga en Gastly. Utmana "esholm" välj 100 lv miltank och ta den psysiska attacken(jäte jätte många gånger) när du besegrar miltank får du jätte mycket. Jag har gjort en för länge sen som är kvar(en profil) svenstrup heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 man ska göra det på brunos hittmonlee så får man 2500 kr och exp PS:man ska använda dream eater:DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag man kan utmana han me. Kolla på min svenstrup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.