Hoppa till innehåll

Generic Trigger Sm

Angelo

Rekommendera inlägg

Generic Trigger SM 50

Årsmodell: 2009

Färg: Grön el. Svart

Typ: Moped/EU-Moped

Info: Trigger SM 50cc Motottyp: 1-cyl, 2-takt Färg: Svart, Grön Säten: 2 Vikt: 115 kg Torrvikt: 98 kg Max Effekt: 1, 39kW/ 5.500min, Cylindervolym: 49, 6cm3 Drivmedel: Blyfri 95 Oktan Tankvolym: 10 Liter Smörjsystem: Separat oljetank Koppling: Flerskivig manuell koppling Växellåda: 6-växlad Star: Elektrisk/Kickstart Hjul & Däck: Fram: 110/ 70-17, Bak: 140/ 70-17 Längd: 203, 5cm Bredd: 89cm Höjd: 123cm

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man tänker på max effekten så kommer den inte att gå nå fort......... kanske 50 som max och tar du bort strypningen i kröken går den kanske 60 om ens de...... jag har nästan en liknande moppe det är en TMS Motard 50 09 den väger 113kg men den har 4.7kW har inte gjort något på den då gick den 60 sen 2 pluggar + blindröret så fick ja upp den i över 90km/h. BTW vad kostar den? annars kan du köpa min :rolleyes: ska sälja den för 15 000kr ny pris är 21 000kr den har bara gått 15mil ;)

*EDIT*

Kolla på din nyss... den ser exakt ut som min bara att den var grön/svart och min är Röd/Vit/svart och ny priset på din var 22 000kr

Tips: Inte bara för att jag vill sälja min men de är smartare om du köper min;) ska ladda upp någon bild så du kan se den jag har så ser du hur den ser ut.

*EDIT 2*

Nu kommer bilderna...

post-77884-1244328203_thumb.jpg

post-77884-1244328258_thumb.jpg

Redigerat av Tortilla
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man tänker på max effekten så kommer den inte att gå nå fort......... kanske 50 som max och tar du bort strypningen i kröken går den kanske 60 om ens de...... jag har nästan en liknande moppe det är en TMS Motard 50 09 den väger 113kg men den har 4.7kW har inte gjort något på den då gick den 60 sen 2 pluggar + blindröret så fick ja upp den i över 90km/h. BTW vad kostar den? annars kan du köpa min :rolleyes: ska sälja den för 15 000kr ny pris är 21 000kr den har bara gått 15mil ;)

*EDIT*

Kolla på din nyss... den ser exakt ut som min bara att den var grön/svart och min är Röd/Vit/svart och ny priset på din var 22 000kr

Tips: Inte bara för att jag vill sälja min men de är smartare om du köper min;) ska ladda upp någon bild så du kan se den jag har så ser du hur den ser ut.

*EDIT 2*

Nu kommer bilderna...

Det är lungt det var en moppe på blocket den hadde gått 41 mill och kostade 14000 kunde nog gå att få den billigare men jag var och kollade på den den rök rätt mycket och lätt lite skumt tycker jag. Min kompis derbi låter mycket bättre, tänker satsa på något mer känt märke tror jag

MOD KAN LÅSA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...