WizZ Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Nu är det så att mitt Ps3 typ har slutat funka :( För när jag har starat det (kommit till huvudmenyn) Lägger in ett spel, men då kan man nt spela :o asså när man lägger in ett spel och är typ över menyn (SPEL) kommer det juh upp en skiva som man ska trycka på för att spela, Men den kommer nt upp på ngt av mina spel :o Ngn som vet vad problemet är???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Prova fixa skivan med papper och tandkräm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Nja alltså jag skulle nog pröva att tvätta skivan först, tandkräm får bli sista åtgärden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 pröva med en annan skiva, se ifall de är just det spelet eller alla. för om de är det spelet only då är det fel på skivan. om de är alla spel skivor. då är de fel på ps3an. troligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 pröva med en annan skiva, se ifall de är just det spelet eller alla. för om de är det spelet only då är det fel på skivan. om de är alla spel skivor. då är de fel på ps3an. troligtvis. Ehm har tesat med 3 spel nu och det funkar nt så det är nog ps3 som är fel på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det kan ju vara fel på Blu-ray-läsaren. Skicka in den på lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Det kan ju vara fel på Blu-ray-läsaren. Skicka in den på lagning. Aa, tror pappa ska skicka i den idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Det här hände mig med. Blu-ray läsaren är paj. Har du en 40 GB? Då kommer du få en NY PS3 och det blir antingen en 60 eller en 80 GB. Jag fick en 60 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 När man skickade sin ps3 så skulle man ju skriva en lapp.. Jag skrev Vad felet är Att det satt i en skiva Om möjligt få tillbaka min gamla utan raderat minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Det här hände mig med. Blu-ray läsaren är paj. Har du en 40 GB? Då kommer du få en NY PS3 och det blir antingen en 60 eller en 80 GB. Jag fick en 60 GB. Japp har en 40 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 tror att paccmann kommer få en 40 gb eller 80 gb. Jag har blivit lovad en 60-gb tillbaka. Sen så brukar man inte få en ny. Då den skickas in och man får en nylagad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Gå dit du köpte din ps3:a och fråga om dom kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.