TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) EDIT: Lås! Denna tråd har fått sitt svar! Redigerat 5 Juni 2009 av TechnoLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Finns ingen som kan bevisa det förutom Mods och admin, för de kan möjligtvis se din IP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon? Hackade nån dina mails? Du har så kallat members - syndromet. Det är bara vad jag vet om, men jag påstår inte att du är member. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon? Hackade nån dina mails? Du har så kallat members - syndromet. Det är bara vad jag vet om, men jag påstår inte att du är member. Ja, någon i crewn (vet inte vem och bryr mig inte), var tvungen att hacka mina mails (som jag asscosierat med Fuska.se) för att kolla upp om jag var Member. Vad är Member-syndromet? Liknar jag honom i mitt sätt att skriva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon? Hackade nån dina mails? Du har så kallat members - syndromet. Det är bara vad jag vet om, men jag påstår inte att du är member. Ja, någon i crewn (vet inte vem och bryr mig inte), var tvungen att hacka mina mails (som jag asscosierat med Fuska.se) för att kolla upp om jag var Member. Vad är Member-syndromet? Liknar jag honom i mitt sätt att skriva? Ja. Och varför skulle en mod hacka dina mail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Det var ingen mod. Om man väljer "övrigt" och sedan "kontakta oss", och skriver till Fuskas crew, så är det ingen mod. man skriver till. Den personen var tvungen att hacka mina mails för att se om någonting där kunde anknytas till den riktiga Member. Jag har för länge sen bytt lösen på de sidorna nu, som den personen i crewn sa att jag skulle göra efter ha sa att han hackat mina mails. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Då var det säkert admin, ingen annan har access till din email så länge du inte har sagt den till nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Nej, jag har inte sagt den till någon. Men i nuläget ser det ut som jag får kontakta Crewn igen, om inte anklagandet mot mig upphör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Men hur kan du veta att det är nån från fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 (redigerat) Fick ett PM från en nyligen reggad användare. Personen sa att han var från Crewn och han hade hackat mina mejl så att han kunde bevisa att jag inte var Member. Han sa också att han var tvungen att göra det för att kunna bevisa att jag inte är Member. Det var ingen idé med att anmäla honom för han gömmer sig bakom en Proxy-server som inte kan spåras. Vem skulle det annars vara om inte Admin? Han bad mig tillochmed ändra lösenorden på mina mejl. Det är gjort nu. Redigerat 3 Juni 2009 av TechnoLover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Antagligen någon som har riktigt tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg