Hoppa till innehåll

Lås!


Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Var då ett j*vla tjat.

Ljuger du eller söker du bara efter en massa j*vla uppmärksamhet?

Om du har klagomål, vänd dig till admin så får han ta upp med den medlemmen som är på dig, du behöver inte starta en massa trådar då du har fått ta emot lite kritik. Du är 15 år, var inte så j*vla finkänslig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?

 

Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.

 

Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!

 

Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.

Redigerat av TechnoLover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?

 

Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.

 

Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!

 

Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.

 

 

 

Bara att du upprepar(typ) dig sådär är ju bevis nog för att du är Member.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?

 

Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.

 

Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!

 

Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.

Men kära du.

Du springer till admin så fort något säger något om dig? Vad tror du det kan bero på?

Din attityd som du har mot alla lär du inte komma långt med. Du behandlar andra så som du själv vill bli behandlad.

Men tyvärr så behandlar du alla andra som skit och inte konstigt att många är på dig.

Det är inte vi som är problemet utan du.

 

Du skrev att jag "whina" ? Jag har sett att du använder ord du inte ens vet vad dem betyder.. Men hursomhelst, denna tråd och dina inlägg är whining. :)

 

ps. Medlemmen Member var också en sån som startade trådar om att han blv orättvist behandlad, vilket du också gör. :)

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...