CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Hejsan!!! Jag har några frågor angående inbyten av spel till Xbox 360! 1. Hur mycket borde jag få för dessa spel: Amped 3, Guitar Hero 3 Legends of Rock + Gitarr, Need for speed Carbon, Fifa07? 2. Bör jag byta in på Game eller på Gamestop? OBS! Jag kommer inte att sälja spelen på blocket, så sej inte att man får mer då för det vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Hejsan!!! Jag har några frågor angående inbyten av spel till Xbox 360! 1. Hur mycket borde jag få för dessa spel: Amped 3, Guitar Hero 3 Legends of Rock + Gitarr, Need for speed Carbon, Fifa07? 2. Bör jag byta in på Game eller på Gamestop? OBS! Jag kommer inte att sälja spelen på blocket, så sej inte att man får mer då för det vet jag! 1: Minst 500 kr, troligen mer.2: Beror på, jag skulle välja Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 1: Minst 500 kr, troligen mer. 2: Beror på, jag skulle välja Game. Okej, tack! Jag borde väl få lite mer när det är med trådlös gitarr till GH? En sådan kostar 700 ny på Game. Jag kanske till och med byter in 2 gitarrer. Någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 1: Minst 500 kr, troligen mer. 2: Beror på, jag skulle välja Game. Okej, tack! Jag borde väl få lite mer när det är med trådlös gitarr till GH? En sådan kostar 700 ny på Game. Jag kanske till och med byter in 2 gitarrer. Någon mer? Då blir det nog minst 600, man får inte så mycket av gitarrer vad jag vet. Men Amped 3 är nog svårt att byta in, dom brukar säga att det är för många i lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 1: Minst 500 kr, troligen mer. 2: Beror på, jag skulle välja Game. Okej, tack! Jag borde väl få lite mer när det är med trådlös gitarr till GH? En sådan kostar 700 ny på Game. Jag kanske till och med byter in 2 gitarrer. Någon mer? Då blir det nog minst 600, man får inte så mycket av gitarrer vad jag vet. Men Amped 3 är nog svårt att byta in, dom brukar säga att det är för många i lager. Okej, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Gamestop brukar vara bättre dock tror ja dom börjat kört me att man bara får presentkort där nu.. Game brukar man annars få skit dåligt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Gamestop brukar vara bättre dock tror ja dom börjat kört me att man bara får presentkort där nu.. Game brukar man annars få skit dåligt påFel, på gamestop kostar spelen så jäkla mycket, 800 kr för ett nytt 360 spel och 600 kr för ett nytt ds spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Var på gamestop och frågade idag (hann inte på Game). Jag skulle bara få: Amped 3: 40kr Guitar Hero 3 Legends of Rock: 85kr Guitar Hero3 Trådlös gitarr: 85kr Need for speed Carbon: 35kr Sammanlagt bara 245kr !! Ska kolla på Game, får jag inte mer så ska jag sälja spelen på blocket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Var på gamestop och frågade idag (hann inte på Game). Jag skulle bara få: Amped 3: 40kr Guitar Hero 3 Legends of Rock: 85kr Guitar Hero3 Trådlös gitarr: 85kr Need for speed Carbon: 35kr Sammanlagt bara 245kr !! Ska kolla på Game, får jag inte mer så ska jag sälja spelen på blocket! Sa ju att Gamestop sög, man får skit lite för sina spel. ;)Game är mycket bättre, för allvarligt, Carbon för 35 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Var på gamestop och frågade idag (hann inte på Game). Jag skulle bara få: Amped 3: 40kr Guitar Hero 3 Legends of Rock: 85kr Guitar Hero3 Trådlös gitarr: 85kr Need for speed Carbon: 35kr Sammanlagt bara 245kr !! Ska kolla på Game, får jag inte mer så ska jag sälja spelen på blocket! Sa ju att Gamestop sög, man får skit lite för sina spel. ;)Game är mycket bättre, för allvarligt, Carbon för 35 kr. Mm, ska kolla på Game i morron. Vill nog ha minst 400 för att jag ska byta in alla spelen! Tänkte köpa GH: Metallica fasst jag får ju lägga till lite själv också. Redigerat 5 Juni 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.